Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Κατάθεση ψυχής για τη Λήμνο που αγάπησε. «Με ότι έβλεπα γέμιζα μαγεία»

 
 
Σε μια κατάθεση ψυχής για τη Λήμνο που αγάπησε προχώρησε στη σελίδα του Facebook «Limnos Next Station», o Αλέξανδρος Νομικός, με καταγωγή από τη Νάξο αλλά μεγαλωμένος στη Αθήνα, ο οποίος τον Ιούλιο του 1982 βρέθηκε στο νησί μας ως φαντάρος.
 
Ο κ. Νομικός γράφει: «Τον Ιούλιο του 82 φαντάρος τότε με μετέφεραν σε ένα άγονο μακρινό νησί του βορ. Αιγαίου. Σε όλο το ταξίδι έκλαιγα για το τι είχα κάνει 19 χρονών τότε για να με πηγαίνουν εκεί. Δεν ήξερα αν φοβόμουνα τις σκέψεις μου η" σκεφτόμουν τους φόβους μου. Ξημερώματα το πλοίο μπήκε στο λιμάνι.... μαγεύτηκα με το υπέροχο τοπίο, ακόμη κ σήμερα 54 πια είναι τυπωμένο στα μάτια μου,,, κάθισα 22 μήνες ως φαντάρος κ δούλευα κιόλας ως διακοσμητής που ήμουν κ είμαι,,, εκεί γνώρισα τον πρώτο μου μεγάλο μου ερωτά κ στις εξόδους μου παράνομα γυρίσαμε οσο ήταν δυνατόν ολο το νησί με ταξί με οτοστόπ με τα πόδια. Οτι έβλεπα γέμιζα μαγεία,,, τα χωριά, οι παράλιες,, οι άνθρωποι, λες κ ήταν άλλος κόσμος, ξεχείλισε το μυαλό μου όμορφες εικόνες κ συναισθήματα.. Μετα απο 4 περίπου χρονιά ξαναπήγα με ένα παιδικό μου φίλο γιατι άκουγε τοσα πράγματα απο εμένα κ ήθελε να μοιραστεί την μαγεία μου,,, κ πήγα κ ξαναπήγα,,,, Έχουν περάσει 14 χρόνια που έχω να πάω κ ο δρόμος της ζωής μου πάλι με οδηγεί εκεί,,, εχω γνωρίσει ενα υπέροχο άνθρωπο που ολα αυτά τα χρόνια διατηρεί την μνήμη μου ζωντανή κ γεμάτη απο αυτο το υπέροχο νησί. Νοιώθω οτι το νησί του είναι κ λίγο δικο μου, παρόλο που η καταγωγή μου είναι απο Νάξο κ η οικογένεια μου έζησε στην Αθήνα οπου γεννήθηκα κ εγω, αισθάνομαι οτι στο αίμα μου κυλάει ΛΗΜΝΟΣ. Ύστερα λοιπόν απο 35 χρόνια που περάσαν απο την πρώτη φορά που ειδα αυτο το υπερoχο νησι, διαπιστώνω οτι τίποτα στην ζωη μας δεν ειναι τυχαίο...... κ η ΛΗΜΝΟΣ ειναι το νησι μου, οχι στα χαρτιά αλλά στην καρδιά μου!!!!!»


πηγή: http://www.limnosfm100.gr/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου