Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Απάντηση στην κρίση, η ελληνική φύση!




Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση από την Apivita τη Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 στη Πάτρα «Απάντηση στην κρίση, η ελληνική φύση»
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Apivita τη Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 στη Πάτρα, η εκδήλωση με θέμα «Απάντηση στην κρίση, η ελληνική φύση». Συγχρόνως παρουσιάστηκε η νέα αντηλιακή σειρά «SUNCARE, με πατέντα στην φωτογηρανση».
Μέσα από την ομιλία της η Κυρία Νίκη Κουτσιανά, Πρόεδρος της Apivita και φαρμακοποιός, τόνισε ότι αυτή η κρίση είναι μια μεγάλη ευκαιρία για όλους μας, αρκεί να επαναπροσδιορίσουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς Η επιστροφή στην ελληνική φύση αποτελεί απάντηση στην κρίση και υπάρχει στροφή προς αυτή την κατεύθυνση. Επιβεβαιώνεται η πεποίθηση όλων μας, ότι παρόλες τις δύσκολες συνθήκες, το φαρμακείο, η Apivita και η Ελλάδα, θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται...
Στην Ελλάδα οδηγηθήκαμε στην εκμηδένιση της ελληνικής παραγωγής, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Αυτή η κρίση είναι μια μεγάλη ευκαιρία για όλους μας, αρκεί να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας. Σήμερα καλούμαστε όλοι να βοηθήσουμε να βγούμε από την κρίση, να δημιουργήσουμε το κλίμα που θα επιτρέψει την επανεκκίνηση της οικονομίας που με τη σειρά της θα οδηγήσει στην ανάσχεση του σημαντικότατου προβλήματος της ανεργίας, την δημιουργία κερδών που θα βοηθήσουν τις ασφαλιστικές εισφορές και την φορολογία.
Είναι ένας καινούργιος κύκλος στον οποίο πρέπει να μπούμε, ένας κύκλος δημιουργικότητας, σκληρής προσπάθειας, αφοσίωσης στον τελικό στόχο που δεν μπορεί να είναι άλλος από την ανάπτυξη των επιχειρήσεών μας αλλά και την βοήθεια προς την πατρίδα. Πρέπει να επικονιάσουμε την κοινωνία με αυτή τη νοοτροπία.
Οι Ελληνικές εταιρείες πρέπει καταρχήν να εξετάσουν το σπίτι τους εσωτερικά, να πείσουν τους Έλληνες να αλλάξουν νοοτροπία, να αγοράσουν ελληνικά προϊόντα, όχι μόνον επειδή είναι ελληνικά αλλά και επειδή το αξίζουν.
Και για να γίνει αυτό πρέπει εμείς οι Έλληνες να αγαπήσουμε την Ελλάδα και να εμπιστευτούμε τα Ελληνικά προϊόντα . Η αγορά όμως της Ελλάδας είναι μικρή και η ζήτηση έχει πέσει χαμηλά και θα πέσει ακόμα περισσότερο. Οι εταιρείες όμως πρέπει να καταλάβουν ότι το μέλλον επεκτείνεται πέρα από τα σύνορα της ελληνικής γης, το συμφέρον όλων μας είναι στην εξωτερική εξωστρέφεια, δηλαδή στις εξαγωγές.
Προαπαιτούμενο όμως για τις εξαγωγές είναι καταρχήν να έχουμε υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις, δεύτερον να υπάρξει βιωματική εμπειρία που σημαίνει ότι οι τουρίστες που έρχονται στην χώρα μας, πρέπει να απολαμβάνουν για παράδειγμα ένα ελληνικό πρωινό όχι τυποποιημένο αλλά «στρωμένο» με τα μοναδικά μας ελληνικά προϊόντα όπως το μέλι ,τα τυριά μας, τα βότανα μας τα τσάγια μας (energy tea-) κλπ. Παράλληλα με τη βιωματική εμπειρία η υπόλοιπη αγορά και ειδικά το ελληνικό φαρμακείο πρέπει να κυριαρχείται και αυτό από ελληνικά προϊόντα και πράσινες γωνιές, να έχει άρωμα Ελλάδας… Ήρθε ο καιρός λοιπόν, να αναπτύξουμε τα δικά μας προϊόντα.
Ο Νομός Αχαΐας καλύπτεται σε μεγάλο μέρος από λόφους και τα βουνά της... αποτελούν και ένα υπέροχο «μωσαϊκό» χλωρίδας ...Τα περισσότερα σπάνια φυτά πάντως, μεταξύ των οποίων και τοπικά ενδημικά, τα φιλοξενεί ο Χελμός. Ο χλωριδικός κατάλογος του Χελμού συγκεντρώνει χίλια είδη φυτών τουλάχιστον.
Σε αυτόν βρίσκονται 127 ενδημικά της Ελλάδας (η Αγγλία έχει μόνο 1 ενδημικό!), δηλαδή φυτά που συναντώνται μόνο εδώ…
Η APIVITA σε αυτό το περιβάλλον, σαν έτοιμη από καιρό, αναπτύσσει και παράγει εδώ και 33 χρόνια φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα περιποίησης, χρησιμοποιώντας πρώτες ύλες από την Ελλάδα και αναδεικνύει τα Ελληνικά προϊόντα τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό.
Από τότε που ξεκίνησε από το πρώτο σαπούνι με πρόπολη. Η πρόπολη, το αντιβιοτικό της φύσης, είναι μια διαχρονική καινοτομία για την APIVITA. Ξεκίνησε βάζοντας πρόπολη για την αντισηπτική της δράση. Συνέχισε να τη μελετάει όλα αυτά τα χρόνια και έφτασε να δημιουργήσει ένα νέο εκχύλισμα πρόπολης, που χρησιμοποιεί με πατέντα, όπου τα όλα τα αντιοξειδωτικά συστατικά της πρόπολης προστατεύονται μέσα σε θύλακες κυκλοδεξτρίνης.
Το πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης προστατεύει την επιδερμίδα από την φωτογήρανση – την πιο σημαντική αιτία πρόωρης γήρανσης αυξάνοντας τη ζωτικότητα των κυττάρων έως και 40 % και προστατεύοντας τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες έως και 20%.


Λάνσαρε έτσι τη νέα σειρά αντηλιακών προϊόντων:

SUNCARE, ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΑ ΜΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣH.
H νέα αντηλιακή σειρά της APIVITA, SUNCARE με τη μοναδική τη πατέντα της πρόπολης για προστασία στη φωτογήρανση.
Τα νέα αντηλιακά SUNCARE εξασφαλίζουν αρίστη προστασία από την UVA και UVB ακτινοβολία με φωτοσταθερό συνδυασμό φυσικών και οργανικών φίλτρων ενώ παράλληλα ο δείκτης spf παραμένει σταθερός σε όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.. Επιπλέον περιέχουν δραστικό εκχύλισμα θαλάσσιας λεβάντας που ενισχύει την άμυνα της επιδερμίδας στην ηλιακή ακτινοβολία. Παρέχουν ενισχυμένη ενυδάτωση , έχουν ανθεκτικότητα στο νερό και υφές που απλώνονται εύκολα και δεν κολλάνε. Περιέχουν 14 φυτικά εκχυλίσματα και οι φυσικές τους συνθέσεις φτάνουνε στο 77%-100%.
H σειρά SUNCARE περιλαμβάνει 6 προϊόντα για το πρόσωπο με δείκτες προστασίας SPF 50 και SPF 30, 4 γαλακτώματα προσώπου και σώματος (SPF 50, 30 , 20 ), 1 λάδι σώματος SPF 15, 1 προϊόν ειδικά για βρέφη και παιδιά (πιστοποιημένο eco 100% φυσική σύνθεση spf 30) , 1 ειδικά για παιδιά γαλάκτωμα για το πρόσωπο και το σώμα και 1 προϊόν για μετά τον ήλιο
Όλα τα προϊόντα της σειράς SUNCARE δεν περιέχουν: parabens, silicones, propylen glycol, mineral oils, ethanolamines, phtalates


APIVITA


Η APIVITA ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά. Το όνομα της, που αντανακλά και το σύνολο της φιλοσοφίας της, προέρχεται από τις λέξεις APIS (μέλισσα) και VITA(ζωή). Εμπνευσμένη από το μελίσσι, το αξιοθαύμαστο εργαστήριο της φύσης, την πλούσια ελληνική χλωρίδα και την ολιστική προσέγγιση του Ιπποκράτη στην υγεία και την ομορφιά, η APIVITA συνδυάζει μελισσοκομικά προϊόντα, τιτλοδοτημένα φυτικά εκχυλίσματα και αγνά αιθέρια έλαια, κυρίως βιολογικής καλλιέργειας, για να παράγει φυσικά, επιστημονικά ελεγμένα και αποτελεσματικά προϊόντα. Η εταιρία παράγει πάνω από 250 προϊόντα τα οποία διατίθενται σε περισσότερα από 5.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα. Η APIVITA δραστηριοποιείται σε 12 χώρες, και στα μεγαλύτερα μητροπολιτικά κέντρα του κόσμου: Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Τόκυο, Νέα Υόρκη, Χονγκ Κονγκ, Μελβούρνη, Σύδνεϋ.



πηγή: http://www.thebest.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου