Με ένα απλό τηλεφώνημα μπορούν πλέον να καταγγέλλουν οι πολίτες τις περιπτώσεις αλλοιωμένων τροφίμων που μπορεί να εντοπισθούν στην αγορά. Ο ΕΦΕΤ ενισχύοντας το κέντρο λήψης αναφοράς, προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717, όπου μπορούν οι πολίτες να τηλεφωνούν για να αναφέρουν περιπτώσεις τροφίμων με πρόβλημα.
Ήδη έχουν υποβληθεί μέσω της γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του ΕΦΕΤ.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί, ότι το τελευταίο διάστημα με αφορμή και την οικονομική κρίση έχουν σχεδόν διπλασιασθεί οι περιπτώσεις ακατάλληλων τροφίμων που διατίθενται είτε σε εστιατόρια είτε σε καταστήματα. Πολλοί επιτήδειοι εξάλλου βρίσκουν ευκαιρία με την κρίση να αυξήσουν τα έσοδά τους πουλώντας φθηνά τρόφιμα αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου