Η τελευταία πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την UBIFRANCE και το group Ο.Ι. (Owens-Illinois, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο γυάλινων φιαλών), επικεντρώνεται στα κριτήρια επιλογής αγοράς εμφιαλωμένου κρασιού στην κινεζική αγορά. Σύμφωνα με τους καταναλωτές και τους εμπόρους λιανικής πώλησης, το πιο σημαντικό κριτήριο είναι η προέλευση του οίνου.
Το δεύτερο κριτήριο είναι η τιμή για το 84% των εισαγωγέων. Ωστόσο, η υψηλή τιμή πώλησης δεν θεωρείται ως εμπόδιο για την αγορά. Κάποιοι καταναλωτές και εισαγωγείς το αντιμετωπίζουν ως εγγύηση της ποιότητας. Ωστόσο, ένας πιο τακτικός καταναλωτής ψάχνει συνήθως για χαμηλές τιμές. Επίσης επιρροή στην επιλογή έχει η γεύση (73%) και το όνομα (68%). Στην πέμπτη θέση ως κριτήριο κατατάσσεται το σχήμα της φιάλης και η ετικέτα.
Στο τέλος, κατατάσσονται το εμπορικό σήμα (31% των επαγγελματιών), και το χρώμα του κρασιού.
Το δεύτερο κριτήριο είναι η τιμή για το 84% των εισαγωγέων. Ωστόσο, η υψηλή τιμή πώλησης δεν θεωρείται ως εμπόδιο για την αγορά. Κάποιοι καταναλωτές και εισαγωγείς το αντιμετωπίζουν ως εγγύηση της ποιότητας. Ωστόσο, ένας πιο τακτικός καταναλωτής ψάχνει συνήθως για χαμηλές τιμές. Επίσης επιρροή στην επιλογή έχει η γεύση (73%) και το όνομα (68%). Στην πέμπτη θέση ως κριτήριο κατατάσσεται το σχήμα της φιάλης και η ετικέτα.
Στο τέλος, κατατάσσονται το εμπορικό σήμα (31% των επαγγελματιών), και το χρώμα του κρασιού.
πηγή: http://www.keosoe.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου