Από τα πρώτα βήματα του πριν 36 χρόνια μέχρι και σήμερα, πρωταρχική επιδίωξη του Κτήματος Γκλίναβος αποτελεί η παραγωγή ποιοτικών κρασιών και αποσταγμάτων, αξιοποιώντας τις γηγενείς ποικιλίες σταφυλιών της φημισμένης Αμπελουργικής Ζώνης, Ζίτσα. Η διαρκής εξέλιξη και αναβάθμιση -πάντα όμως με σεβασμό στην παράδοση- υπήρξε ανέκαθεν ο δεύτερος εξίσου σημαντικός στόχος του.
Έτσι με το πέρασμα των χρόνων η γκάμα των ποικιλιών που καλλιεργούνται στα δικά του αμπελοτόπια εμπλουτίζεται και με άλλες ελληνικές και διεθνείς ποικιλίες, παλαιότερες και ξεχασμένες αναβιώνουν, ενώ νέα καινοτόμα προϊόντα δημιουργούνται συνεχώς.
Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη της οινοφιλίας και στην Ελλάδα θέτει τον πήχη για όλους πολύ ψηλά. Η απόλαυση του κρασιού γίνεται τελετουργία και δικαιολογημένα οι οινόφιλοι σήμερα είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ. Η φιλοσοφία και οι προσπάθειές του Κτήματος Γκλίναβος για δημιουργία ποιοτικών και ξεχωριστών οίνων, αλλά και του δημοφιλούς τσίπουρου της Ηπείρου δικαιώνονται και αναγνωρίζονται διεθνώς. Δεν σταματά όμως να θέτει διαρκώς καινούριους στόχους, που για το 2014 συνοψίζονται στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του και στην επανατοποθέτηση του σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, αρχικά μέσα από την ανανέωση και την αισθητική αναβάθμιση της εταιρικής του εικόνας.
Ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου του Κτήματος ήταν το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ακολούθησε ο επανασχεδιασμός των ετικετών των κρασιών του, που ολοκληρώνεται σταδιακά, καθώς και η γενικότερη αναβάθμιση του επικοινωνιακού του υλικού με αποκορύφωμα την πρόσφατη πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του (www.glinavos.gr).
«Σας καλωσορίζουμε στη νέα εποχή που ξεκινά για το Κτήμα Γκλίναβος και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και μεράκι τις προσπάθειες μας για διαρκή ποιοτική και αισθητική αναβάθμιση. Τόσο των κρασιών και των αποσταγμάτων μας όσο και της παρουσίας μας στην εγχώρια και διεθνή αγορά, έτσι ώστε η πατρίδα μας και τα ελληνικά προϊόντα να κατακτήσουν τη θέση και την αναγνώριση που πραγματικά τους αξίζει σε παγκόσμιο επίπεδο».
Η ανανεωμένη & αναβαθμισμένη εταιρική εικόνα
Βασική πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του νέου λογότυπου του Κτήματος Γκλίναβος αποτέλεσε η απεικόνιση που εμφανίζεται, τόσο στο μεταβυζαντινό ναό της Ζωοδόχου Πηγής στη Ζίτσα, όσο και σε πολλά οικήματα και τοπικά εργόχειρα της περιοχής. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος σχεδιασμός βασίστηκε στην παράσταση των δύο παγωνιών, που πίνουν νερό από τη Ζωοδόχο Πηγή, συνδέοντας άμεσα την ιστορία του τόπου με την ονομασία του οινοποιείου. Με παράδοση στην οινοποίηση τα τελευταία 36 χρόνια, ο επανασχεδιασμός του λογότυπου του Κτήματος αποτελούσε αναγκαίο βήμα και ως στόχο είχε την επανατοποθέτηση του στην αγορά, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα καθώς και στοιχεία της προέλευσης του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου