Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Κοπεγχάγη. Το τέλος του Τουρισμού όπως τον ξέρουμε

 
 
Με τη νέα τουριστική της στρατηγική η Κοπεγχάγη βάζει τα γυαλιά στη Βαρκελώνη και τη Βενετία αλλά και δίδει την απάντηση και σε μας τους υπόλοιπους στην ερώτηση, πως διαχειριζόμαστε τον τουρισμό πόλεων πέρα από την πρόκληση της μαζικότητας.
 
Τι θα γίνει λοιπόν μετά το τέλος του Τουρισμού όπως τον ξέρουμε;
 
Ποια είναι η κύρια εκφώνηση της νέας στρατηγικής;

Τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο του οράματος της και φαντάζεται ότι το μέλλον του προορισμού θα συν-δημιουργείται από τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις και τους επισκέπτες. Εν μέρει, αυτή η έμφαση έρχεται ως απάντηση στις επιπτώσεις που έχει ο μαζικός τουρισμός στην ποιότητα της ζωής των κατοίκων, ένα θέμα που συζητείται ολοένα και περισσότερο σε όλες τις πόλεις του κόσμου με τουριστική βιομηχανία. Ευρωπαϊκές πόλεις όπως η
Βαρκελώνη και η Βενετία προβληματίζονται από την αύξηση του μαζικού τουρισμού, ορισμένοι προορισμοί (όπως η Κοπεγχάγη) να αναζητήσουν μια λύση στην οποία ο τουρισμός μπορεί να προσφέρει ένα πιο ολοκληρωμένο όφελος για τους ντόπιους και τους επισκέπτες.
 
Δηλώνοντας "localhood for all", ο οργανισμός "wonderful-Copenhagen"* ενθαρρύνει τους "partners" του προορισμού να σκεφτούν τους επισκέπτες ως προσωρινούς κατοίκους, αντί ως τουρίστες», λέει επικεφαλής στρατηγικός αναλυτής, William Bakker.
 
 
«Ως κάτοικος, είστε μέρος της κοινότητας, και θα συμβάλλετε σε αυτό. Η μετατόπιση εδώ είναι ότι η τουριστική βιομηχανία μπορεί επίσης να βοηθήσει ώστε οι επισκέπτες να προσθέσουν αξία στην κοινότητα, αντί να απαιτούν από τους μόνιμους κατοίκους να ανταλλάξουν την ποιότητα ζωής τους για περισσότερες εισπράξεις. ".
 
- Ο διαμοιρασμός (Shareability) είναι ο Βασιλιάς: Για να ενεργοποιήσετε τους ταξιδιώτες, τους συνεργάτες, και επιρροή για να δημιουργήσετε κοινόχρηστες στιγμές.
- Once attracted, twice valued: Μια στρατηγική για την ενθάρρυνση της επαναληψιμότητας των
επισκέψεων.
- Επιχειρήσεις του αύριο, σήμερα: Η προσέλκυση νέων επισκεπτών από
αναπτυσσόμενες αγορές.
- Με την συν-δημιουργία καινοτομίας, στην καρδιά: Ευκαιρίες για τη βιομηχανία να
εργαστούν από κοινού για το καλό όλων.
- Ανάπτυξη που βασίζεται στον άνθρωπο: Κάνοντας τον τουρισμό ένα
win-win σενάριο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες. "Η αύξηση επισκεπτών από μόνη της δεν είναι ένας στόχος. Η αύξηση της αξίας των επισκεπτών για όλα τα μέρη είναι."
 
 
*Ο οργανισμός Wonderful Copenhagen είναι η επίσημη οργάνωση του τουρισμού για την περιοχή της πρωτεύουσας της Δανίας, που εργάζεται για την προώθηση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τουρισμού αναψυχής στην περιοχή της πρωτεύουσας της Δανίας, σε μη κερδοσκοπική βάση.
 
Ο Wonderful Copenhagen είναι ένα εμπορικό ίδρυμα, χρηματοδοτείται από ένα μείγμα εισφορών από ιδιωτικές επιχειρήσεις, οργανισμούς και δημόσιους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των πολυετών συμφωνιών χρηματοδότησης με την περιφέρεια της πρωτεύουσας της Δανίας.
 
Επιπλέον, ο Wonderful Copenhagen είναι μια οργάνωση δίκτυο με περισσότερους από 300 εμπορικούς εταίρους, που εργάζονται για τη δημιουργία επιχειρήσεων για την τουριστική βιομηχανία και την οικονομία στην Κοπεγχάγη.
 
 
Πώς δουλεύει:
 
Ο Wonderful Copenhagen προωθεί και αναπτύσσει την τουριστική της πρωτεύουσας της περιφέρειας της Δανίας μέσω τεσσάρων διαφορετικών επιχειρηματικών τμημάτων:
 
Συνέδρια: Εξασφαλίζει συνέδρια, συναντήσεις και αθλητικές εκδηλώσεις, λειτουργεί ως Γραφείο Συνεδρίων της Κοπεγχάγης.
Κρουαζιέρα: Προωθεί και αναπτύσσει τον τουρισμό κρουαζιέρας μέσω δύο δικτύων:
Κρουαζιέρα Δικτύου της Κοπεγχάγης και Κρουαζιέρα στη Βαλτική.
Επικοινωνία: Προωθεί τον προορισμό μέσω του μάρκετινγκ, διαφημιστικών εκστρατειών, δημόσιες σχέσεις, ταξίδια, εμπορικές δραστηριότητες, και την προώθηση της
κάρτας της Κοπεγχάγης, το επίσημο δελτίο της πόλης της Κοπεγχάγης.
Ανάπτυξη: Αναπτύσσει νέες αγορές, αεροπορικά δρομολόγια, τις γνώσεις, τα γεγονότα, τη στρατηγική και τις συνεργασίες.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου