Η έκθεση «Αγροτικός Αύγουστος», εκτός από τα Χανιά, τα τελευταία χρόνια «ταξιδεύει» στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και -όπως είπε ο δήμαρχος Χανίων- σχεδιάζεται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και το Επιμελητήριο Χανίων, να «ταξιδέψει» και στη Γερμανία, «στο πλαίσιο μιας εξωστρεφούς στρατηγικής ανάκτησης Γερμανών τουριστών, μέσω της γαστρονομίας και της διατροφής μας», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Ο δήμαρχος Χανίων αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις, που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει ο Δήμος, για την προσέλκυση ξένων τουριστών, που-όπως είπε- με στόχο να βοηθήσει στη τόνωση της απασχόλησης, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τους αγρότες - παραγωγούς στη διάθεση των προϊόντων τους και στην αύξηση τού διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών τού τόπου.
Η ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, η προσέλκυση στα Χανιά αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η αναζήτηση νέων τουριστικών αγορών, αποτελούν την αιχμή τού δόρατος αυτής τής προσπάθειας, σύμφωνα με το δήμαρχο Χανίων.
Βασικός άξονας αυτής της προσπάθειας είναι η βελτίωση των υποδομών, αλλά και η προβολή της πόλης και της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.
Έτσι, μέσα από τα πέντε σποτ, που παρουσιάστηκαν σήμερα και επιμελήθηκε ο σκηνοθέτης, Θοδωρής Παπαδουλάκης, προβάλλονται οι φυσικές ομορφιές τού τόπου, τα μνημεία, ο πολιτισμός, η παράδοση.
«Όλα αυτά αποτελούν έναν ανεκτίμητο ''θησαυρό'', που περιμένει κάθε επισκέπτη να τον ανακαλύψει.Το θησαυρό αυτό, κρίναμε ως δημοτική αρχή, πως πρέπει να τον αναδείξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και να τον προωθήσουμε, στα πέρατα του κόσμου, μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων, στέλνοντας παντού το μήνυμα πως τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες, μα -πάνω απ' όλα- ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν», τόνισε ο δήμαρχος Χανίων.
Ο δήμαρχος Χανίων αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις, που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει ο Δήμος, για την προσέλκυση ξένων τουριστών, που-όπως είπε- με στόχο να βοηθήσει στη τόνωση της απασχόλησης, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τους αγρότες - παραγωγούς στη διάθεση των προϊόντων τους και στην αύξηση τού διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών τού τόπου.
Η ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, η προσέλκυση στα Χανιά αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η αναζήτηση νέων τουριστικών αγορών, αποτελούν την αιχμή τού δόρατος αυτής τής προσπάθειας, σύμφωνα με το δήμαρχο Χανίων.
Βασικός άξονας αυτής της προσπάθειας είναι η βελτίωση των υποδομών, αλλά και η προβολή της πόλης και της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.
Έτσι, μέσα από τα πέντε σποτ, που παρουσιάστηκαν σήμερα και επιμελήθηκε ο σκηνοθέτης, Θοδωρής Παπαδουλάκης, προβάλλονται οι φυσικές ομορφιές τού τόπου, τα μνημεία, ο πολιτισμός, η παράδοση.
«Όλα αυτά αποτελούν έναν ανεκτίμητο ''θησαυρό'', που περιμένει κάθε επισκέπτη να τον ανακαλύψει.Το θησαυρό αυτό, κρίναμε ως δημοτική αρχή, πως πρέπει να τον αναδείξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και να τον προωθήσουμε, στα πέρατα του κόσμου, μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων, στέλνοντας παντού το μήνυμα πως τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες, μα -πάνω απ' όλα- ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν», τόνισε ο δήμαρχος Χανίων.
πηγή: http://www.paseges.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου