Στον όμιλο της Φολί – Φολί για 40 ολόκληρα χρόνια πέρασε η μαρίνα Μυτιλήνης σε μια προσπάθεια της επιχείρησης να αυξήσει ακόμα περισσότερο το εύρος των δραστηριοτήτων της με αποκλειστικό στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της κερδοφορίας της.
Η σύμβαση εκμίσθωσης υπεγράφη πριν από λίγες μέρες ανάμεσα στο ελληνικό δημόσιο και την κοινοπραξία των ΚΑΕ ΑΕ (Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών) και της τουρκικής SETUR SERVIS TURISTIK.
Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Π. Αλιβιζάτος δήλωσε ότι «οφείλουμε να ενθαρρύνουμε όλες τις πρωτοβουλίες του ιδιωτικού τομέα, στο ευρύ πεδίο των τουριστικών υποδομών», εκφράζοντας έτσι την κοινή πολιτική θέση των κομμάτων των μνημονίων και του ευρωμονόδρομου, για υποθήκευση του δικαιώματος των εργαζομένων στον τουρισμό στα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών.
Μέχρι τώρα, η πολιτική αυτή έχει να επιδείξει τραγικά αποτελέσματα, με την πλειοψηφία του λαού να μην μπορεί να πάει διακοπές. Η μαρίνα έχει 252 θέσεις ελλιμενισμού, με τις 30 από αυτές, χερσαίες.
Το υπουργείο, συνεπές στην πολιτική υπέρ του μεγάλου τουριστικού κεφαλαίου, προχώρησε χτες στο διεθνή διαγωνισμό για τη μίσθωση της μαρίνας Χίου, επίσης για 40 χρόνια. Η κυβέρνηση θα φροντίσει επίσης για την «τακτοποίηση» της μαρίνας με την απομάκρυνση «επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων που βρίσκονται εντός της λιμενικής ζώνης της μαρίνας», σκοπός για τον οποίο προκηρύχθηκε ακόμη ένας διαγωνισμός.
Προκηρύχθηκε επίσης διεθνής διαγωνισμός για τη μαρίνα Αργοστολίου. Η κυβέρνηση φρόντισε να απαλλάξει τη μαρίνα από κάθε «γραφειοκρατικό» εμπόδιο, προκειμένου ο ιδιώτης που θα την αναλάβει να μπορέσει να ολοκληρώσει τα χερσαία έργα που έχουν σχεδιαστεί και να εκμεταλλευτεί ακόμη καλύτερα τη δημόσια τουριστική περιουσία.
πηγή: Ριζοσπάστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου