Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

«Διονύσια 2013: Κρασί – Κρίση 1-0»

 
 
pic
Η τριήμερη έκθεση κρασιού «Διονύσια, The Athens Wine Festival 2013» ολοκληρώθηκε την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου αποδεικνύοντας περίτρανα πως συνεχίζει να είναι η αγαπημένη έκθεση των οινόφιλων καταναλωτών. Εάν μάλιστα κάποιος δεν ήξερε για την οικονομική κρίση της Ελλάδας, βλέποντας την έκθεση αυτή είναι σίγουρο πως δεν θα μπορούσε να τη φανταστεί με κανέναν τρόπο.

Η επισκεψιμότητα ήταν απροσδόκητα υψηλή και τις τρεις ημέρες της έκθεσης ―ακόμα και για τα δεδομένα της καθιερωμένης αυτής εκδήλωσης― ξεπερνώντας τις 10.000 επισκέψεις. Εντυπωσιακή ήταν η υψηλή επισκεψιμότητα της πρώτης ημέρας, Παρασκευή, όπου η έκθεση έμεινε για πρώτη φορά ανοιχτή μέχρι τις 22:00, έχοντας από την αρχή (16:00) πολύ κόσμο. Ηλικιακά ο μέσος όρος των επισκεπτών των Διονυσίων συνεχίζει να πέφτει, ενώ ανάμεσα στο κοινό συγκαταλέγονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι με βαθύ ενδιαφέρον για το κρασί. «Βλέπουμε μια σταδιακή αλλά σταθερή εξέλιξη του κοινού, το οποίο αποκτά σοβαρές γνώσεις για το κρασί και στρέφεται συνειδητά στο επώνυμο ελληνικό κρασί», δήλωσε ο οργανωτής της έκθεσης κ. Ντίνος Στεργίδης.
 
Τα Διονύσια, η κορυφαία καταναλωτική έκθεση κρασιού της χώρας, κατάφερε φέτος να συγκεντρώσει περισσότερo από 115 οινοποιεία, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και από την Κεφαλλονιά μέχρι τη Ρόδο. Ανάμεσά τους καταξιωμένοι οινοποιοί, αλλά και πολλοί νέοι, συχνά με μικρές παραγωγές που δεν διακινούνται ακόμα στην Αθήνα, για τους οποίους τα Διονύσια ήταν μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε απευθείας επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πάνω από 1.000 κρασιά, ενώ φέτος, για πρώτη φορά, να κάνουν και παραγγελίες, περίπου για το ένα τρίτο εξ αυτών.
Οι οινοποιοί της χώρας εκμεταλλεύτηκαν τα Διονύσια για να παρουσιάσουν στο αθηναϊκό κοινό την εσοδεία του 2012 αλλά και πιο σπάνιες φιάλες με παλαιωμένα κρασιά. Εντύπωση προκάλεσε η ομαδική συμμετοχή όλων των οινοποιείων της Σαντορίνης και της Κρήτης, που είχαν δυναμική παρουσία στην έκθεση. Επίσης, είναι πλέον τάση η ανάδειξη σπάνιων, γηγενών ποικιλιών αμπέλου από διάφορα σημεία της χώρας, απόδειξη της μεγάλης βιοποικιλότητας του ελληνικού αμπελώνα, που αποτελεί τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στο διεθνή ανταγωνισμό.
 
 
Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες στο: www.dionysia.gr & στο 210 766 0560.
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου