Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Γκράφιτι με τη μορφή του Γ. Ρίτσου στον Αη Στράτη

 
 
Ένα όμορφο γκράφιτι «ντύνει» εδώ και λίγες ώρες έναν τοίχο στον Αη Στράτη, το νησί που αποτέλεσε για δεκαετίες μαρτυρικό τόπο εξορίας χιλιάδων εξόριστων κομμουνιστών και άλλων αγωνιστών.
 
Πρόκειται για μια τοιχογραφία του καλλιτέχνη Pupet, μια σύνθεση που αποτελείται από την προσωπογραφία του κομμουνιστή ποιητή Γιάννη Ρίτσου και στίχους του από τις «Γειτονιές του κόσμου»:

«Δεν έχω καιρό να κουραστώ. Δεν έχω καιρό να σταυρώσω τα χέρια μου.
Δεν έχω καιρό να μην αγαπώ, να μη μισώ, να μη θέλω, να μη σκοτώνουμαι.
Δος μου το χέρι σου —κι απ’ την αρχή— μιαν άλλη αρχή.
Στις 5, ναι, στη διασταύρωση. Δικός μας είναι ο κόσμος».

Ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος βρέθηκε ο ίδιος εξόριστος (και) στον Αη Στράτη απ’ το επίσημο κράτος ως «επικίνδυνος» για τις ιδέες και την «αντεθνική» δράση του...

Η τοιχογραφία δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης «Χρώμα στα νησιά» 29 Ιουνίου – 28 Ιουλίου 2018, που πραγματοποιείται με τη συμμετοχή των καλλιτεχνών #KEZ #Pupet και Same84, υπό την αιγίδα του Δήμου Αγίου Ευστρατίου.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου