Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Έξι αναδυόμενες τάσεις για το marketing στο κρασί

 
 
Η Lulie Halstead, διευθυντής του Wine Intelligence, παρουσίασε στις 15 Μαρτίου στην Prowein, έξι αναδυόμενες τάσεις στον κόσμο της κατανάλωσης. Στόχος να δώσει ιδέες στον κόσμο του κρασιού.
 
Ποιες τάσεις αναδύονται στον τομέα του marketing κρασιού; Το Wine Intelligence εντόπισε έξι τάσεις για να εμπνευστούν οι επισκέπτες της Prowein.
 
 
Παραμετροποίηση
 
Παρούσα ήδη στο χώρο της μόδας το pret-a-porter και κυρίως στα παπούτσια, η παραμετροποίηση ανταποκρίνεται σε μια ανάγκη για την εξατομίκευση των προτιμήσεων του καταναλωτή. Η παραμετροποίηση στοχεύει ώστε να δημιουργηθούν μοναδικά προϊόντα ανταποκρινόμενα στην εικόνα του αγοραστή. Ορισμένες εταιρείες το έχουν κατανοήσει και προσφέρουν ήδη ετικέτες με την ταυτότητα του πελάτη.
 
 
Διαφάνεια
 
Σκοπό αποτελεί η μεταβίβαση ενός σαφούς μηνύματος προς τον καταναλωτή, ιδίως όσον αφορά τις τιμές. Σήμερα έχουν πολλαπλασιαστεί τα μέσα πληροφόρησης μέσω των κινητών τηλεφώνων και οι καταναλωτές μπορούν τώρα να προβαίνουν σε συγκρίσεις. Η διαφάνεια ισχύει και για την ιχνηλασιμότητα, καθώς και για πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες μεταφοράς και αποθήκευσης.
 
 
Ευημερία
 
Η ευημερία δεν αφορά μόνο τη φυσική σωματική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική θέση. Οι καταναλωτές βρίσκονται σε αναζήτηση μιας ισορροπημένης ζωής, χωρίς παραχωρήσεις για τις στιγμές χαλάρωσης και ευθυμίας. Πολλά διατροφικά προϊόντα απεικονίζουν αυτή την τάση, όπως η μπύρα με γεύση τσαγιού.
 
 
Το μικρότερο

Ικανοποιεί τις ανάγκες της γενιάς των «Millennials» η οποία αναζητά συσκευασίες προσαρμοσμένες στον πιο νομαδικό τρόπο ζωής τους και ευθυγραμμίζονται με το πορτοφόλι τους. Στην Αυστραλία, ένα κατάστημα κρασιού μπορεί να πωλεί μόνο το μισό μπουκάλι κρασιού. Στην Γαλλία, το Wine in Tube επιτρέπει να αγοράσεις το ισοδύναμο ενός ποτηριού κρασί. "Αυτό το είδος της συσκευασίας μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία", αναφέρει η Lulie Halstead του Wine Intelligence. Πράγματι, αυτές οι μικρές συσκευασίες συχνά πωλούνται ακριβότερα από την κανονική συσκευασία.
 
 
Η στιγμή
 
Ο καταναλωτής δεν θέλει να περιμένει και θέλει να εξυπηρετηθεί αμέσως. Εδώ αναφέρεται η περίπτωση με την άμεση παράδοση των αγαθών που παραγγέλθηκαν μέσω του Διαδικτύου. Στο χώρο της εστίασης, οι εφαρμογές των κινητών τηλεφώνων επιτρέπουν να πληρωθεί ο λογαριασμός το συντομότερο και ο καταναλωτής απαιτεί να μην περιμένει.
 
 
Εξειδίκευση

Αυτή η τάση αναφέρεται στο γεγονός ότι ο καθένας από εμάς είναι προικισμένος για κάτι συγκεκριμένο και δεύτερον ότι ο καταναλωτής αισθάνεται χαμένος από την ποικιλία των προσφορών. Τα εστιατόρια προσφέρουν ένα πολύ μικρό κατάλογο κρασιών ή εξειδικευμένο γύρω από ένα μόνο προϊόν, όπως π.χ. με ποιο κρασί καταναλώνεται ένα συγκεκριμένο φαγητό (ακόμη και με ένα τηγανητό αυγό).



πηγή: http://www.keosoe.gr/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου