Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Λίγα για τον... Ανανά




Βοηθά στον πόνο της αρθρίτιδας αλλά και στην τόνωση του ανοσοποιητικού.

Ανακάλυψη του ανανά...
Το 1493 ο εξερευνητής Χριστόφορος Κολόμβος ανακάλυψε τον ανανά στη Γουαδελούπη της Καραϊβικής. Το φρούτο υπήρχε επίσης στη νότια Βραζιλία και την Παραγουάη.

Ο ανανάς στην κολομβιανή Αμερική
Οι Αμερικανοί άποικοι θεωρούσαν τον ανανά πολυτελές τρόφιμο λόγω της σπανιότητας και του κόστους του.

Ανατομία…
Ο ανανάς είναι το αποτέλεσμα πολλών λουλουδιών των οποίων οι καρποί συγκεντρώθηκαν γύρω από τον πυρήνα.

Θρεπτική αξία
Ο ανανάς περιέχει βρωμελίνη, ένζυμο που μπορεί να βοηθήσει στον πόνο της αρθρίτιδας μειώνοντας τη φλεγμονή. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης C, που βοηθά στην τόνωση του ανοσοποιητικού.


Στη Χαβάη
Ιστορικά, η Χαβάη ήταν ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παραγωγός και πηγή για τον ανανά στις ΗΠΑ. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες σοδειές ήταν στη Χαβάη. Σήμερα στους μεγαλύτερους παραγωγούς συγκαταλέγονται οι Φιλιππίνες, η Βραζιλία και η Κόστα Ρίκα.

Επιλογή
Προσπεράστε τον ανανά που έχει ‘μελανιές’ ή μυρίζει ξινός. Τα φρούτα από τη Χαβάη ή την κεντρική Αμερική τείνουν να είναι πιο φρέσκα.


Φροντίδα
Για να κάνετε τον ανανά πιο μαλακό και ζουμερό να τον διατηρείτε σε θερμοκρασία δωματίου μια ή δυο ημέρες πριν το κόψιμο.


Θερμίδες
Ένα φλιτζάνι ανανά έχει 70-85 θερμίδες
.
 
 
 
πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου