Στο Λονδίνο ταξίδεψαν πρόσφατα οι φυσικές ομορφιές και οι γεύσεις της Σκιάθου,δημιουργώντας αίσθηση στο πλαίσιο της διοργάνωσης με τίτλο «Taste like Greece» που πραγματοποιήθηκε από τις 21-24 Ιουνίου. Το νησί του Παπαδιαμάντη συμμετείχε για πρώτη φορά στην προαναφερθείσα, διεθνούς εμβέλειας, διοργάνωση, η οποία προσελκύει το ενδιαφέρον κορυφαίων προσωπικοτήτων με παγκόσμια λάμψη. Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμος Σκιάθου έδωσε για πρώτη χρονιά το «παρών», με την συμμετοχή τοπικών επιχειρηματιών, οι οποίοι πραγματοποίησαν επαφές με διεθνείς τουριστικούς παράγοντες. Στο περίπτερο του Δήμου Σκιάθου παρουσιάστηκε πλούσιο υλικό από τις φυσικές ομορφιές και τις παραδοσιακές γεύσεις του νησιού,προσελκύοντας το ενδιαφέρον των χιλιάδων επισκεπτών της διοργάνωσης.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, το «Taste like Greece» προσέλκυσε περισσότερους από 50.000 λάτρεις των γεύσεων και των τουριστικών αποδράσεων ενώ φιλοξένησε παράλληλα τις παρουσιάσεις ευφάνταστων γευστικών προτάσεων από 50 κορυφαίους, διεθνώς, σεφ όπως οι Jamie Oliver, Theo Randall, Michel Roux JR, Asley Palmer Watts, Jason Atherton. Η Ελλάδα κατοχύρωσε κεντρικό χώρο 800 περίπου τετραγωνικών μέτρων, στον οποίο στήθηκε ένα ελληνικό παραδοσιακό σκηνικό, με παντοπωλεία, χώρους προβολής των ελληνικών τουριστικών προορισμών και ξενοδοχειακών καταλυμάτων, ενώ καθημερινά πραγματοποιούνταν παρουσιάσεις ελληνικών προορισμών, επιδείξεις μαγειρικής και συναυλίες.
Ο Δήμος Σκιάθου έδωσε δυναμικό «παρών» στην προαναφερθείσα διοργάνωση, παρουσιάζοντας με έντυπο και οπτικό υλικό τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι η Σκιάθος είναι εξαιρετικά δημοφιλής προορισμός για τους Άγγλους, οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία των ξένων τουριστών που επισκέπτονται το νησί στην διάρκεια της θερινής περιόδου. Δεν είναι μάλιστα λίγοι οι Βρετανοί οι οποίοι έχουν επιλέξει ως μόνιμο τόπο διαμονής τη Σκιάθο.
Οι ιθύνοντες του νησιού επιχειρούν, όπως είναι προφανές εξάλλου, μεγαλύτερο και δυναμικότερο άνοιγμα στο εξωτερικό, και δη τη βρετανική αγορά, υλοποιώντας στοχευμένες ενέργειες, οι οποίες έχουν ως επίκεντρο την τουριστική ανάπτυξη. Μεταξύ των βασικών στόχων του «Taste like Greece» είναι, άλλωστε, η δυναμική προβολή των συμμετεχόντων, μεταξύ αυτών και της Σκιάθου, στα διεθνή ΜΜΕ, γεγονός που αναμφίβολα συνεπάγεται διεύρυνση και ταυτόχρονα ενίσχυση του συνολικού αριθμού των ξένων επισκεπτών του νησιού.
Στο μεταξύ, καθ’ όλη την διάρκεια του «Taste of London» σε καθημερινή βάση, πραγματοποιούνταν διαγωνισμός με έπαθλα 300 ελληνικά δώρα, ενώ παράλληλα δεκάδες τυχεροί επισκέπτες κέρδισαν ταξίδια στην Ελλάδα. Οι εκπρόσωποι του Δήμου Σκιάθου δηλώνουν ικανοποιημένοι από την διοργάνωση και εκτιμούν ότι θα αποφέρει μακροπρόθεσμα καρπούς, προς όφελος του νησιού.
πηγή: Ταχυδρόμος του Βόλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου