Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Θεσσαλονίκη. Έκθεση Κλασικών ποδηλάτων

 

Το Επιτροχών και οι φίλοι αναγνώστες του Κλασικοί ποδηλάτες ενώνουν την τρέλα τους για καλό σκοπό! Καλά λένε πως η τρέλα δεν πάει στα βουνά γιατί, απλά τις περισσότερες φορές την διέπει ο σεβασμός για την ιστορία του παρελθόντος.
 
 
Δεν είναι λίγες οι στιγμές που κατά την διάρκεια των Επί–τροχών μου οδοιπορικών σταματώ για να χαζέψω γεμάτος από δέος κάποιο ποδηλατικό κομψοτέχνημα που αργοπεθαίνει σε κάποια γωνιά της Ελληνικής επικράτειας, αναπολώντας τα χιλιόμετρα δόξας που καλά κρύβει πάνω του η σκουριά του σκελετού του. Έτσι λοιπόν τον Ιούλιο με την επιβολή των capital controls πήρα τα όρη και βρέθηκα στον Μεθωριακό σταθμό της Βυρώνειας Σερρών για μια δροσερή μπυρίτσα, όπου προς μεγάλη μου έκπληξή έπεσα πάνω σε μια μικρή έκθεση κλασικών ποδηλάτων που πραγματικά ήτανε διαχρονική…Έζησα στην πάλαι ποτέ εποχή της μεταπολίτευσης, τότε που τα πλουσιόπαιδα του κέντρου της Θεσσαλονίκης διέθεταν ποδήλατα με 3 ταχύτητες και μπορούσαν να κινηθούνε σε κάθε είδος τερέν. Αξέχαστο θα μείνει στην παιδική μου μνήμη το κατακόκκινο Velamos Τσέχικης προελεύσεως που μου χάρισε ο συγχωρεμένος πατέρας μου έναντι 1500 δραχμών. Η φλόγα μέσα μου μεγάλωσε καθώς η γνωριμία με την ομάδα του Κλασικού ποδηλάτου έφερε έναν οραματισμό που εκτός από την εμφάνιση κάποιων εξαιρετικά σπανίων μοντέλων να ξανασμίξω παρέα με τους εναπομείναντες πλέον πενηντάρηδες συναθλητές μου στην τότε ποδηλατική ένωση ΕΠΣΒΕ.
 
_tzertzevelis-0707
 
Γι' αυτό σας λέω πως η τρέλα του Επί τροχών πάει παντού, και όχι μόνον στα βουνά! Σας προσκαλώ λοιπόν να έλθετε στον Πολυχώρο WE (πρώην παγοδρόμιο) για να απολαύσετε μοναδικά συλλεκτικά ποδήλατα που είμαι σίγουρος πως θα εκτιμήσετε. Οι Κλασικοί ποδηλάτες θα είναι εκεί παρέα μαζί μας! Και τώρα εσείς οι παιδικοί μου φίλοι και συναθλητές, που οι περισσότεροι είστε και αναγνώστες μας, έχετε κάτι παραπάνω από έναν λόγο να παρευρεθείτε στην παρέα που θα, ξανασμίξει, για έναν και μοναδικό σκοπό. Να ενώσει και πάλι το παρελθόν με το παρόν, για καλό σκοπό. Τα χρόνια πέρασαν, η τρέλα όμως παρέμεινε ζωντανή και τα μυαλά μας άρχισαν να ταξιδεύουν προς τα πίσω, απλά γιατί τότε, τα πάντα ήταν καλύτερα!

Ο Φίλος σας Παντελής!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου