Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Η online αγορά κρασιού του Ηνωμένου Βασιλείου αξίζει £ 800.000.000

 
online_sales
 
Η online αγορά κρασιού του Ηνωμένου Βασιλείου τώρα αξίζει £ 800 εκατομμύρια αντιπροσωπεύοντας το 11 % των συνολικών πωλήσεων οίνου στη χώρα, σύμφωνα με μια έκθεση του Wine Intelligence που κυκλοφόρησε στις 17 Δεκεμβρίου 2014.

Το 25 % των Βρετανών αγοράζουν κρασιά online.

Το 2005 το Wine Intelligence εκτιμά ότι η online αγορά του οίνου ανερχόταν σε περίπου £ 170 στο Ηνωμένο Βασίλειο, πράγμα που σημαίνει ότι ο τομέας έχει αυξηθεί κατά 470 % τα τελευταία 8 χρόνια – που αντιστοιχεί στο μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 21%.

Η εταιρεία, η οποία ειδικεύεται στην έρευνα των καταναλωτών για τη βιομηχανία οίνου, δήλωσε ότι ένα μεγάλο μέρος της πρόσφατης αύξησης έχει έρθει από τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες διανομής κατ “οίκον των σούπερ μάρκετ για να παραγγείλουν κρασί, σε αντίθεση με τους πιο παραδοσιακούς ειδικευμένους στο κρασί direct-to- home που πωλούν κρασί με το κιβώτιο.

Πράγματι, όπως αναφέρθηκε από το db την περασμένη εβδομάδα, η Tesco έχει μόλις σπάσει ένα ρεκόρ πωλήσεων κρασιού μέσω της Tesco.com παρουσιάζοντας αύξηση έως και κατά 51 % κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων εβδομάδων του Νοεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η έκθεση του Wine Intelligence, που ονομάζεται UK Consumer Behaviour in the Convenience and Direct-to-Home Channels, σημείωσε επίσης ότι η αύξηση των online παντοπωλών και η διάδοση των φορητών συσκευών internet έχει ως αποτέλεσμα το 25 % των Βρετανών που είναι λάτρεις του κρασιού να αγοράζουν τώρα το κρασί τους online.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Richard Halstead, COO του Wine Intelligence, δήλωσε: «Το διαδικτυακό κανάλι έχει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στο Ηνωμένο Βασίλειο και μπορούμε να δούμε ότι οι καταναλωτές εκτιμούν την ευκολία στην κατ “οίκον παράδοση κρασιού των σούπερ μάρκετ».

Η έκθεση καλύπτει επίσης τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην άνεση και την ώθηση του διαδικτυακού καναλιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο χρησιμοποιούν πάνω από 12 εκατομμύρια ενήλικες στον τομέα του οίνου, σύμφωνα με Wine Intelligence.

Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ σημειώνουν σημαντική πρόοδο, με περίπου τα δύο τρίτα των αγοραστών κρασιού, να χρησιμοποιούν την Sainsbury’s Local ή την Tesco Express για τις αγορές τους, τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες.

Ο Halstead είπε, «Είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε πόσοι καταναλωτές αγγίζουν με ευκολία το διαδικτυακό κανάλι σε τακτική βάση, καθώς και τις ευκαιρίες για το κρασί και άλλων αλκοολούχων ποτών, που προσφέρουν ιδιοκτήτες εμπορικής μάρκας. Νομίζω ότι το κύριο μήνυμα της έκθεσης είναι ότι τα κανάλια αυτά πρέπει να γίνουν καλύτερα κατανοητά, καθώς αλλάζουν τώρα σημαντικά οι ποσότητες».

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το Retail Bulletin, το Ηνωμένο Βασίλειο σε απευθείας πωλήσεις σε όλες τις κατηγορίες ξεπέρασε £ 10 δισεκατομμύρια σε ένα μόνο μήνα, για πρώτη φορά το Νοέμβριο.

Οι πωλήσεις της IMRG Capgemini e – Retail Index αυξήθηκαν 20 % το Νοέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και σημειώθηκε αύξηση κατά 30 % στον Οκτώβριο – η μεγαλύτερη μηνιαία αύξηση σε 10 χρόνια.

Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης πολλαπλών καναλιών, τα οποία αυξήθηκαν από έτος σε έτος κατά 23 % σε σύγκριση με το 16 % για online μόνο μάρκες.

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου