Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

Απλές συμβουλές στους καταναλωτές για Καλή Σαρακοστή

 
 
Απλές συμβουλές διατροφής για την περίοδο της Σαρακοστής

Η περίοδος της Σαρακοστής αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να «αποτοξινωθούμε» από την κατανάλωση κρέατος.

Γι' αυτό γεμίζουμε τα γεύματά μας με φρούτα και λαχανικά. Πέντε χρώματα φρούτων και λαχανικών μπορούν να γεμίσουν το σαρακοστιανό μας τραπέζι, όπως...
 
Πράσινο: Μπρόκολο, πράσινο λάχανο, μαρούλι, αγγούρι, πράσινες πιπεριές, σπανάκι, χόρτα, αρακάς.
 
Κόκκινο: Ντομάτες και προϊόντα ντομάτας, παντζάρια, κόκκινα μήλα, κόκκινες πιπεριές.
 
Κίτρινο/Πορτοκαλί: Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, αχλάδια, μάνγκο, γλυκοπατάτες, καρότα, κολοκύθια.
 
Λευκό: Μανιτάρια, κρεμμύδια, σκόρδο, κρεμμυδάκια, κουνουπίδι, αντίδια, σέλινο, πράσα.
 
Μπλε/μοβ: Σκούρες σταφίδες, μοβ λάχανο, αποξηραμένα δαμάσκηνα.

Επιλέγουμε στα γεύματά μας προϊόντα από την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και τέλος, υπάρχουν πολλές νηστίσιμες παραδοσιακές συνταγές βασισμένες στα προϊόντα της μεσογειακής κουζίνας.
 
 
Ακολουθήστε σωστούς χειρισμούς:

- Μην υπερφορτώνετε το ψυγείο με τρόφιμα γιατί η κυκλοφορία του αέρα δεν γίνεται σωστά με αποτέλεσμα να μην δουλεύει στις σωστές θερμοκρασίες.
- Στο ψυγείο αποθηκεύεστε τα έτοιμα προς κατανάλωση τρόφιμα πάνω από τα ωμά.
- Μην τοποθετείτε τα ζεστά τρόφιμα κατευθείαν εντός του ψυγείου εκτός εάν τα αποθηκεύσετε σε ρηχούς περιέκτες.
- Μην επαναθερμένετε μαγειρεμένα τρόφιμα περισσότερες από μία φορές.
- Μην αφήνετε τα τρόφιμα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος περισσότερες από δύο ώρες.
- Για να επιτύχετε γρηγορότερη ψύξη των τροφίμων χρησιμοποιείστε ρηχούς και κατά το δυνατό μικρούς περιέκτες.



πηγή: http://www.alexpolisonline.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου