Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

H Ελληνικά Κελλάρια Οίνων εγκαινιάζει την είσοδό της στην Κινεζική αγορά






Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παραγωγής κρασιού, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην πλέον υποσχόμενη αγορά κρασιού στον κόσμο, την Κίνα

Αποδεικνύοντας την «εξωστρεφή» φιλοσοφία της εταιρείας και το διαχρονικό της στόχο για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων, η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων ανταποκρίνεται στους ρυθμούς της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης αγοράς και ανοίγει νέους δρόμους στην αγορά κρασιού της Κίνας, η οποία αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές εισαγόμενου οίνου.

Πρωταγωνιστές σε αυτή τη νέα πρόκληση είναι πέντε αντιπροσωπευτικά κρασιά της ιστορικής οινοποιίας: το Apelia Ερυθρό της αγαπημένης και πρώτης σε κατανάλωση στα ελληνικά σπίτια, σειράς Apelia, το Αγιωργίτικο της περίφημης σειράς Ποικιλιακά Λουλούδια, το Kouros Nemeas της πολυβραβευμένης διεθνώς σειράς KOUROS, o Ερυθρός της αγαπημένης σειράς στους Ευρωπαίους VIN DE CRETE και τέλος το Αγιωργίτικο της εκλεκτής σειράς CALLIGA.

Τα οινικά προϊόντα της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων καλούνται να κατακτήσουν το κινεζικό κοινό το οποίο προβλέπεται να εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια στον μεγαλύτερο καταναλωτή οίνου. Αποτελούν περήφανους πρεσβευτές της ελληνικής γης, του έλληνα αμπελουργού και της σύγχρονης ελληνικής οινοποιίας και από το 1895 έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και άλλων 32 χωρών ανά την υφήλιο.
 


Προφίλ:

Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κρασιού στην Ελλάδα, με ισχυρή εξαγωγική παρουσία σε 32 χώρες της υφηλίου. Με αυτόν τον τρόπο, συμβάλλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην εδραίωση του ελληνικού ποιοτικού κρασιού διεθνώς.

Η εταιρία παράγει όλων των τύπων, επώνυμα, ελληνικά κρασιά, σε διάφορες συσκευασίες. Δημιουργούνται στα Οινοποιεία της, σε όλη την Ελλάδα και συσκευάζονται στα εμφιαλωτήρια της Ελληνικά Κελλάρια στο Μαρκόπουλο Αττικής, όπου βρίσκεται και η έδρα της.

Όλα τα οινικά προϊόντα της αποτελούν υπερήφανους πρεσβευτές της ελληνικής γης, του Έλληνα αμπελουργού και της σύγχρονης ελληνικής οινοποιίας, καθώς καλύπτουν άξια τις γευστικές απαιτήσεις των πολιτών του κόσμου. Δεν είναι λίγες, άλλωστε, οι  σειρές κρασιών της εταιρείας, όπως Ποικιλιακά Λουλούδια, Calliga  Apelia και η νέα «value for money» σειρά Κύκνος, που έχουν κερδίσει τη σταθερή προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.

Πέρα από τα κρασιά δικής της παραγωγής, η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε θέλησε, τα τελευταία χρόνια, να διευρύνει την γκάμα της, με νέες προτάσεις προς τους Έλληνες και ξένους καταναλωτές.

Έτσι, προχώρησε σε εταιρική και εμπορική συμφωνία με τον οινολόγο και οινοποιό, Άγγελο Ρούβαλη, που αφορά την διακίνηση των προϊόντων του στην ελληνική και διεθνή αγορά. Ο Άγγελος Ρούβαλης, σημερινός Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ), έχει το οινοποιείο του στους λόφους που βρίσκονται πάνω από το Αίγιο και δραστηριοποιείται αξιοποιώντας περίτεχνα τους μοναδικούς στον κόσμο, αμπελώνες των πλαγιών της Αιγιαλείας. Τα κρασιά του, περιορισμένης ποσοτικά, παραγωγής, αναγνωρισμένα ως πολύ υψηλής ποιότητας, έχουν κερδίσει την προτίμηση των απαιτητικών φίλων του κρασιού. Μερικά από αυτά είναι το φημισμένο «Ασπρολίθι», η δυναμική σειρά κρασιών «Μικρός Βοριάς» και οι οίνοι μακρόχρονης παλαίωσης «IANOS».

Από τις αρχές του 2010 η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. προχώρησε σε μία ακόμα συνεργασία με τον παραγωγό Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλο, που πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως «άρχοντα της απόσταξης».  Με την συμφωνία αυτή, η εταιρεία μεγάλωσε ακόμα περισσότερο τη γκάμα της, με τα  παραδοσιακά αποστάγματα ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΜ (ούζα, τσίπουρα, αποστάγματα Στέμφυλων Σταφυλής) αλλά και με τα βιολογικά, ποιοτικά κρασιά από το Κτήμα του.


Η εταιρεία, όμως, δεν στάθηκε μόνο σε στρατηγικές επιλογές στην Ελλάδα. Στράφηκε και στο εξωτερικό, αναγνωρίζοντας την δύναμη της παγκοσμιοποίησης. Γι’ αυτό αποφάσισε την στρατηγική συμφωνία και εμπορική συνεργασία με την Νο1 Γαλλική Εταιρία παραγωγής και διακίνησης κρασιών, την GRAND CHAIS DE FRANCE.

Η υψηλή δυναμική της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων διακρίνεται από το χτίσιμο στρατηγικών συνεργασιών, με διακεκριμένα ονόματα-εταιρείες του οινικού κλάδου, αλλά και των ποτών, αποδεικνύοντας έτσι την «εξωστρεφή» φιλοσοφία και τον διαχρονικό της στόχο για την ανάδειξη ποιοτικών προϊόντων.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου