Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Περιστατικά αυθαιρεσίας στη "βιτρίνα" της Ύδρας

 
Περιστατικά αυθαιρεσίας στη "βιτρίνα" της Ύδρας
 
Αρνητική εντύπωση προκαλούν περιστατικά απόρριψης πελατών στην πιάτσα των αγωγιατών στο λιμάνι. Πρόκειται για μια τακτική, η οποία βλάπτει τουριστικά την εικόνα της Ύδρας και ταλαιπωρεί τους επισκέπτες. Πιο συγκεκριμένα μας έχουν γίνει παράπονα, όπου αν και υπάρχει σειρά προτεραιότητας, μεμονωμένοι αγωγιάτες επιλέγουν τις συμφέρουσες οικονομικά διαδρομές και απορρίπτουν τις πιο μικρές. Αποτέλεσμα της άρνησης μίσθωσης, είναι να προκαλείται μεγάλη ταλαιπωρία για τον κόσμο, να επικρατεί ασυνεννοησία μεταξύ των αγωγιατών, αυτοί που επιθυμούν να πάρουν όλες τις διαδρομές, να μην μπορούν να πάρουν το αγώι καθώς είναι σε άλλη σειρά, τα ζώα να παραμένουν για πολλή ώρα στον ήλιο, και να κυριαρχεί ουσιαστικά ένα μπάχαλο και μάλιστα στη "βιτρίνα" του λιμανιού.

Και ενώ η Λιμενική Αρχή, πολύ σωστά, έχει επιβάλει τη σειρά προτεραιότητας για να πατάξει την άγρα πελατών, και με τακτικούς ελέγχους στελεχών της και μεγάλη επιτήρηση επιβλέπει άοκνα την όλη διαδικασία, δυστυχώς υπάρχουν μεμονωμένα περιστατικά αυθαιρεσίας, όπου τελικά ο κανονισμός δεν τηρείται από τους αγωγιάτες.

Όπως μας γνωστοποίησε ο Λιμενάρχης Ύδρας, Γιώργος Μανδαλάκης, ερωτώμενος από τη ΦτΥ για το εν λόγω σημαντικό ζήτημα, είχε γίνει συντονιστική σύσκεψη με σαφείς οδηγίες του προς τους αγωγιάτες, όπου και ετέθη κατηγορηματικά, το γεγονός ότι ο πρώτος στη σειρά αγωγιάτης είναι υποχρεωμένος να φύγει, ανεξάρτητα από το αγώι που θα του τύχει. Στην αντίθετη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια σοβαρή παράβαση και τα επακόλουθά της.

Φυσικά δε θα πρέπει να φτάνουμε στη λογική των προστίμων για να υπάρχει τάξη στο λιμάνι. Αλλά να γίνει βίωμα σε όλους τους αγωγιάτες, ότι επιβάλλεται να τηρείται ο κανονισμός για την άριστη και πολιτισμένη εικόνα παροχών προς τους επισκέπτες αλλά και τη δική τους συντονισμένη συμβολή στην ιδιαίτερη και παραδοσιακή φύση της εργασίας τους.

Από την άλλη πλευρά οι πολίτες, όταν συμβεί μια άρνηση μίσθωσης θα πρέπει άμεσα να ενημερώνουν τη Λιμενική Αρχή. Να θυμίσουμε εδώ, ότι για την εξυπηρέτηση των πολιτών εξακολουθεί να ισχύει ότι, αν ένας ιδιώτης επιθυμεί να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού με συγκεκριμένο αγωγιάτη και εκτός σειράς, μπορεί να το κάνει, περιμένοντας σε άλλα σημεία του νησιού και εκτός πιάτσας.

Πάντως ένα πολύ σημαντικό θέμα που πρέπει να κοιτάξει ο Δήμος Ύδρας, και που θα βοηθούσε στην εξυπηρέτηση πολιτών, επισκεπτών αλλά και την εν γένει τουριστική εικόνα, θα ήταν ένας πίνακας τιμών ανά διαδρομή. Μια τέτοια πρωτοβουλία θα έλυνε πολλά προβλήματα και ο τουρίστας-επισκέπτης θα αισθανόταν πως σ' αυτόν τον τόπο υπάρχει σεβασμός στον ξένο και μια πολιτισμένη αίσθηση καλωσορίσματος.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου