Ειδικότερα έγινε λόγος για το πώς παράγοντες όπως η διαμόρφωση του χώρου της σχολικής τάξης, η αισθητική της, το φως, το χρώμα, η σκληρότητα των επιφανειών, η πυκνότητα του χώρου επιδρούν στη συμπεριφορά των μαθητών και διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Στη συνέχεια τονίστηκε η θετική ή αρνητική επίδραση των πλαισίων της πύλης στους κατοίκους της καθώς και το ότι το φυσικό περιβάλλον έχει θετικές συνέπειες στη συμπεριφορά μας σε σχέση με το χτιστό.
Ο Δ/ντής και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
του 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας
του 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου