Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Καστοριά – Πέτρα. Έβγαλε το σκύλο βόλτα και έπεσε πάνω σε… αρκούδες!

 
arkouda-petra
 
Καστοριανός καταγράφει δύο αρκούδες που τρέχουν προς τα επάνω του με μοναδική του ανησυχία τον σκύλο του τον Φρέντυ!! Το συμβάν έγινε 3 χιλιόμετρα από την πόλη της Καστοριάς. Δείτε τι γράφει ο γιος του Καστοριανού που ανέβασε το σχετικό video:
 
«Έγινε χτες το πρωί 25/09/17 (Σ.Μ. προχθές)στην περιοχή πέτρα Καστοριάς στον λόφο πάνω απο το ξενοδοχείο Πέτρα. Το βίντεο το τράβηξε ο πατέρας μου που πήγε βόλτα τον σκύλο του στην περιοχή και βλέποντας τις αρκούδες να αλλάζουν πορεία κατα επάνω του κάλεσε τον σκύλο έτσι ωστε να μην εμπλακούν σε επεισόδιο με απρόβλεπτες συνέπειες …΄’Ακόμα ακούω τα βηματά τους να πλησιάζουν γοργά στο μέρος μου… αν δεν είχα τον σκύλο δεν θα φοβόμουνα τόσο για το τι μπορεί να γίνει…. ευτυχώς μόλις με είδε άλλαξε πορεία αν συνέχιζε κατα επάνω μου την είχα βαμμένη …. ο σκύλος κοκάλωσε 10 μέτρα απο τις αρκούδες και άρχισε μετά να τρέχει απο πίσω τους… τον έχασα για 15 λεπτά μεχρι που επέστρεψε τρεμάμενος και την ουρά κάτω από τα σκέλια του ..ουτε μπισκοτάκι δεν ήθελε να φάει και τράβηξε πρός το αυτοκίνητο…. Λίγες φορές εχω νιώσει τέτοια ένταση στην ζωή μου…… Αυτά είναι κάποια απο τα λόγια του.».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου