Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Ήρθε η ώρα για την έκρηξη στα ποδήλατα φορτίου

 

Η ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας CycleLogistics (ECLF) για τις εμπορευματικές μεταφορές με ποδήλατο, με πάνω από 140 εγγεγραμμένα μέλη,  αντικατοπτρίζει την ισχυρή υποστήριξη από τη βιομηχανία και τις ομάδες χρηστών σε όλη την Ευρώπη.
 
Nijmegen, 14 Απριλίου, 2014 – Περισσότεροι από 200 σύνεδροι από 25 χώρες συγκεντρώθηκαν στην δεύτερη συνεδρίαση της  Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας CycleLogistics το Σάββατο 12 Απριλίου στο Nijmegen της  Ολλανδίας, για να γιορτάσουν την εντυπωσιακή δυναμική των παραδόσεων με ποδήλατο για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων και τη μείωση της συμφόρησης στα κέντρα των πόλεων. Ως απόδειξη, η τροφοδοσία και η παράδοση του γεύματος στο συνέδριο διεξήχθη εξ ολοκλήρου από ποδήλατα φορτίου!
 
Όλο και περισσότερες εταιρίες διαπιστώνουν ότι η χρήση ποδηλάτων και ποδηλάτων φορτίου ποδήλατα ανακουφίζει από τη συμφόρηση στις πόλεις και εξοικονομεί χρήματα. Η DHL Ολλανδίας αντικατέστησε 33 φορτηγά με 33 ποδήλατα φορτίου, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 152 τόνων CO2 και 430.000 € ετησίως. «Στις Κάτω Χώρες, το 10% όλων των οχημάτων μας είναι ποδήλατα», είπε ο Arne Melse από την DHL Ολλανδίας. «Η τάση αυτή επιταχύνεται. Από τους οδηγούς μας σε τέσσερις χώρες της ΕΕ βλέπουμε ότι πράγματι, μπορούμε να κάνουμε παραδόσεις με ποδήλατα». Το μεγαλύτερο μέρος των φορέων εφοδιασμού με ποδήλατα που παρακολούθησαν το συνέδριο ήταν μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Ο Johan Erlandson από Move by Bike στην Σουηδία υπογράμμισε: «Έχουμε παραδώσει περισσότερες από 5000 εφημερίδες καθημερινά με τα ποδήλατα στο Μάλμο, ένα συνολικό βάρος άνω των 600 κιλών. Οι επιχειρήσεις συνεχώς αυξάνονται».
 
Στην πραγματικότητα, η παράδοση με ποδήλατο είναι εξαιρετικά αποδοτική και η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργεί μεγαλύτερη ζήτηση για την παράδοση στις πόλεις.
 
«Είναι η στιγμή της έκρηξης για τα ποδήλατα φορτίου. Μεγάλες διεθνείς εταιρείες όπως η DHL χρησιμοποιούν ποδήλατα για τις παραδόσεις και τα ενσωματώνουν στο επιχειρηματικό μοντέλο τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μέχρι και 70 % του κόστους παροχής είναι το τελευταίο χιλιόμετρο και έτσι μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα και να αυξήσουν την αποδοτικότητα. Οι εταιρείες αυτές δείχνουν επίσης ότι αυτή είναι μια αξιόπιστη λύση για νέες επιχειρήσεις», λέει ο Δρ Randy Rzewnicki, υπεύθυνος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλατών (ECF) για το πρόγραμμα CycleLogistics.
 
«Είμαστε μάρτυρες μιας στροφής στη βιομηχανία. Χρειαζόμαστε μια ισχυρή Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Εφοδιασμού με ποδήλατα, προκειμένου να θεσπιστούν ελάχιστα πρότυπα για τους δήμους και τη βιομηχανία, να πολλαπλασιάσει τις προσπάθειες άσκησης πίεσης μας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και να παρέχει εκτενή υποστήριξη στις νεοσύστατες επιχειρήσεις», δήλωσε ο Richard Armitage, ιδρυτής και διευθυντής της ECLF.
 
Ένας στους δέκα αντιπροσώπους στο συνέδριο της  ECLF ήταν από νεοσύστατες επιχειρήσεις στον τομέα των υπηρεσιών με ποδήλατο. Τρεις  από τις δέκα ήταν επιτυχημένες εταιρείες εφοδιασμού με ποδήλατα που μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους. Εκπρόσωποι από τη βιομηχανία του ποδηλάτου, στελέχη από δήμους και πολεοδόμοι ολοκλήρωσαν τη σύνθεση των ενδιαφερόμενων μερών που μαζί μπορούν να οδηγήσουν τις εμπορευματικές μεταφορές με ποδήλατο στο επόμενο επίπεδο.
«Υπάρχουν 2.000-3.000 ποδήλατα φορτίου σήμερα στο Λονδίνο. Εκτιμούμε ότι οι πωλήσεις των ποδηλάτων φορτίου θα αυξηθούν  20 % το 2014», τόνισε ο Andrea Casalotti, εισαγωγέας ποδηλάτων φορτίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
«Οι πολιτικοί είναι απαραίτητοι για την εξασφάλιση χρηματοδότησης για τις υποδομές ποδηλασίας», δήλωσε ο Sjors Van Düren, υπεύθυνος για την ποδηλασία στις περιφέρειες Arnhem και Nijmegen στην Ολλανδία. Για την περίοδο 2010-2017, θα ολοκληρωθούν έξι ποδηλατόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας μήκους 80 χιλιομέτρων με προϋπολογισμό  55 εκ. €, διευκολύνοντας τις παραδόσεις με ποδήλατο σε μεγαλύτερη κλίμακα. «Χρησιμοποιούμε τις υφιστάμενες υποδομές για την επέκταση των ποδηλατοδρόμων για να μειώσουμε το λειτουργικό κόστος όσο το δυνατόν περισσότερο», κατέληξε ο Van Duren.

 Σχετικά με το έργο CycleLogistics
 
Υλοποιείται μέχρι το Μάιο του 2014 σε 12 χώρες, χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ  στοχεύει στη μείωση της ενέργειας που χρησιμοποιείται στις αστικές εμπορευματικές μεταφορές με την αντικατάσταση των περιττών μηχανοκίνητων οχημάτων με ποδήλατα για τις ενδο – αστικές διανομές και τις μεταφορές αγαθών στην Ευρώπη. Το έργο συνέβαλε στη δημιουργία της Ομοσπονδίας CycleLogistics μετά την αναγνώριση της ανάγκης για μια τέτοια οργάνωση. Πληροφορίες για το έργο είναι διαθέσιμες στην σελίδα http://www.cyclelogistics.eu/. Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Ευφυής Ενέργεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.


Σχετικά με το Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία CycleLogistics (ECLF)
 
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία είναι επαγγελματικός φορέας που εκπροσωπεί και υποστηρίζει τις ανάγκες των εταιρειών εφοδιασμού με ποδήλατα σε όλη την Ευρώπη. Η Ομοσπονδία είναι ένας οργανισμός μελών για:
 
1) Επιχειρήσεις εφοδιασμού με ποδήλατο (δηλαδή εταιρείες διανομής, ταχυμεταφορών, ποδήλατα-ταξί, επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ποδήλατα ως μέρος των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων, κλπ.)
2) Επιχειρήσεις σε ίδρυση που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν ποδήλατα ως μέρος της επιχειρηματικής λειτουργίας τους
3) Οι κατασκευαστές και οι προμηθευτές εξοπλισμού για ποδήλατα εφοδιασμού.
4) Συνεργάτες που έχουν συμφέρον στην προώθηση της περαιτέρω χρήσης των ποδηλάτων
 
 
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.federation.cyclelogistics.eu/.
 
 
Σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF)
 
Με πάνω από 70 μέλη από σχεδόν 40 χώρες, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF) ενώνει ποδηλατικές ενώσεις από όλο τον κόσμο, δίνοντάς τους φωνή σε διεθνές επίπεδο. Στόχος μας είναι περισσότεροι ανθρώπους να ποδηλατούν πιο συχνά επηρεάζοντας τις πολιτικές υπέρ του ποδηλάτου. Η ECF είναι εταίρος στο έργο Logistics.

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου