της Έλιας Στασινού
- Είναι παράλογο με άλλο λογότυπο να προωθείται η πρωτεύουσα του νομού, με άλλο η Π.E Άρτας και με άλλο ο Δήμος Κ. Τζουμέρκων, ο Γ. Καραϊσκάκης και Ν. Σκουφάς
- Ανάγκη να αντιμετωπιστεί πολύ πιο σοβαρά ο τουριστικός τομέας
- Είναι παράλογο με άλλο λογότυπο να προωθείται η πρωτεύουσα του νομού, με άλλο η Π.E Άρτας και με άλλο ο Δήμος Κ. Τζουμέρκων, ο Γ. Καραϊσκάκης και Ν. Σκουφάς
- Ανάγκη να αντιμετωπιστεί πολύ πιο σοβαρά ο τουριστικός τομέας
Πολλά είναι τα ζητήματα που προκύπτουν από το νέο λογότυπο που σχεδιάστηκε από το Δήμο Αρταίων για την τουριστική προώθηση της περιοχής μας.
1) Υπάρχει ήδη λογότυπο το οποίο χρηματοδότησε η Περιφέρεια Ηπείρου μέσω ΕΣΠΑ με την δημιουργία της (ΑΡ.Τ.Τ.Α.Α) Αρχής Τοπικής Τουριστικής Ανάπτυξης & Απασχολησιμότητας σε σύμπραξη με το Σύλλογο Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων, Επιπλωμένων Διαμερισμάτων και Ξενώνων αγροτουρισμού "Ο Άραχθος" το οποίο εκφράζει ολόκληρη την Π.Ε Άρτας, με 4 σύμβολα την Παρηγορήτισσα, τον Άραχθο, το Γεφύρι και το βουνό με το σλόγκαν «Άρτα της φύσης». Το εν λόγω λογότυπο κοινοποιήθηκε σε όλους τους δήμους του νομού στις 11/04/2014, για να το χρησιμοποιούν για την τουριστική τους προβολή. Το σήμα κατατεθέν μιας περιοχής οφείλει να είναι ΕΝΑ και να μην αλλάζει κάθε τόσο χωρίς ιδιαίτερο λόγο, ειδάλλως δημιουργείται σύγχυση ως προς την ταυτότητα της περιοχής.
2) Το νέο λογότυπο που σχεδιάστηκε για το δήμο Αρταίων, με το σλόγκαν "Άρτα γέφυρα εποχών", περιέχει πάρα πολλά σύμβολα 6 τον αριθμό (την Παρηγορήτισσα, τον Άραχθο, Το Κάστρο, το Γεφύρι, ένα ψάρι, ένα πορτοκάλι) και τα σχέδια θυμίζουν αφηρημένη τέχνη. Ας μην ξεχνάμε τις αρχές πάνω στις οποίες βασίζεται η σχεδίαση ενός λογότυπου, οι οποίες είναι η απλοϊκότητα και τα σχέδια να είναι όσο πιο κατανοητά γίνεται. Αν δεν γνωρίζεις καλά την Άρτα, δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τους συμβολισμούς. Επιπλέον η σωστότερη μετάφραση στα Αγγλικά για να περιέχει συμβολικά και τη λέξη γεφύρι είναι bridging seasons (γεφυρώνοντας εποχές).
3) Επίσης στην Άρτα ανήκει το Ξηροβούνι, τα όρη Βάλτου (Γάβρογγο), καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του ορεινού όγκου των Τζουμέρκων, οι κάτοικοι των οποίων κάθε μέρα βρίσκονται στην πόλη και αφήνουν σημαντικά ποσά στην αγορά της Άρτας. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι οι περισσότεροι Αρτινοί έχουν καταγωγή από τα ορεινά, οπότε είναι πολύ δύσκολο να παρακάμψεις το βουνό. Αν ψάξετε την αντίστοιχη προσπάθεια του Δ. Ιωαννιτών θα αντιληφθείτε ότι τον τουρισμό τον προωθούν σφαιρικά και, όπως χαρακτηριστικά λένε, "έχει τα πάντα", πόσο μάλλον εμείς στην Άρτα που συνδυάζουμε και βουνό και θάλασσα!
4) Είναι παράλογο με άλλο λογότυπο να προωθείται η πρωτεύουσα του νομού, με άλλο η Π.E Άρτας και με άλλο ο Δήμος Κ. Τζουμέρκων, ο Γ. Καραϊσκάκης και Ν. Σκουφάς. Πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι χρειάζεται η μεταξύ μας συνεργασία για το καλό όλων μας; Η Άρτα είναι πολύ πίσω στον τουρισμό κι έχει ανάγκη ο τομέας αυτός να αντιμετωπίζεται πολύ πιο σοβαρά.
5) Tο αρχικό λογότυπο της ΑΡ.Τ.Τ.Α.Α ήταν προϊόν διαβούλευσης 30 νέων παιδιών, λίγων αλλά επαγγελματιών του κλάδου του τουρισμού στην Άρτα, μερικών δεκάδων πολιτών και 3 Δ.Σ. Δ.Δ. της Άρτας. Άλλοι συμφώνησαν, άλλοι προσαρμόστηκαν, όλοι συμμετείχαν... έτσι γίνονται αλλαγές με συνεργασία διότι τα έργα οφείλουν να έχουν συνέχεια αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα.
πηγή: http://tilevoasartas.blogspot.gr/
πηγή: http://tilevoasartas.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου